söndag 23 mars 2014

the only bad workout is the one that you didn't do



På fredagen for jag och spela badminton med mamma efter skolan. Det gick helt bra, lär mig varje gång något nyt. Min energi tog bara gansa snabbt slut för jag hade inte ätit på en tid. När vi kom hem så åt jag och gick sedan på en promenad med Kala. Det slutade med att vi for ut och köra med Anton. Vi körde runt i Kykslätt och stannade några gånger för att träffa människor. Kom hem ungefär 11 tiden. 

Idag har jag läst till prov heeeela dagan. Hade hemsk huvudvärk när jag slutade. Har också läst på en bok som skall vara färdig tills torsdagen.. För en sund sen var nog Aki och hälsa på mig, så har ändå varit lite social idag.

Jag är super stolt av att jag har motionerat så mycket denna vecka. Har tränat 2 gåner hemma, varit på pilates och spelat badminton. Försöker ännu imorgon hinna träna en gång till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar