lördag 15 mars 2014

Snö?!?!

När jag vaknade idag och tittade ut från mitt fönster var det här vad jag såg. Vafan!  Jag viste att de lovat snö till det här veckoslutet men ville inte tro på det. Det har kommit typ 10cm med snö.. Som all tur borde det bli varmare igen nästa vecka.

Igår kväll var jag, Anton och Aki på en "fest". Vi stannade bara för en stun och jag och Anton drack inget. Men det var skönt att träffa människor efter att jag läst till prov hela dagen. Ungefär 11 tiden åkte jag med Anton och sökte mamma från Vanda. Hon hade varit hos hennes arbetskompis och hade ingen bil så vi hade lovat söka hem henne. Så det var min fredags kväll:D.

Nu skall jag lite ännu läsa på prov före Anton kommer och söka mig. Jag skall på Gabbes födisfest idag så Anton får lov att vara min kusk i kväll, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar