måndag 10 mars 2014

Från lördag till måndag


Jag har inte skrivit något på några dagar fast jag lovade, sååå ber om ursäkta för det. Jag har inte haft tid och igår var jag så himla trött att jag inte bara orkade.

På lördagen var det Antons pappas 50 års födelsedagsfest. Det var i samma hyrda lokal där gammel dansernas efterfest var. Jag och Anton åkte dit redan en timme före själva festen börja, för att vi hjälpte lite till med förberedningarna. Jag hade trott att människor skulle orka festa till kanske 12 eller 1, men vi var där nästan ända till 4 på natten/morgonen. Det var super kul fast jag var lite trött i slutet av kvällen och fast Anton måste åka och skjutsa människor hem alltid emellan. Jag och Anton dansade faktiskt också. Tor det var första gången. Han har alltid sakt att han tänker dansa bara en gång under sitt liv och det är då han gifter sig, haha. Efter festen kom Anton övernatt till oss.

På söndagen var det dags att fira farmors födelsedag. Så det blev ännu lite till kaka. Vi såg på några gamla videon från när jag och Jon var små. Vi var så söta!

Idag har det varit en normal skoldag, förutom att jag fick ett samtal från en firma som bjöd mig på jobbintervju. Vet inte riktigt vad firman jobbar med eller vad som hörs till mina arbetsuppgifter, så är ännu lite osäker. Jobbet är också ganska långt borta.

Nu skall jag se på någon film med Anton:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar