lördag 22 februari 2014

You have to love yourself

Tänkte bara slöa mig sista dagaran av sportlovet. Eller det har jag gjort i alla fall idag, kanske jag gör någo fiffit imorgon. Idag har jag läst, ätit och set på TV hela dagen. Och det har varit skönt för att jag har så mycket att tänka på. Jag trodde att jag skulle bara vara hemma hela sportlove, men det har jag inte gjort som all tu.

Jag tycker att det på sista tiden har varit svårt att hitta på saker att skriva om här. Och jag tycker att mina ämnen inte varit det bästa, men av någon orsak har jag fått mera läsare nästan vare dag. Jag ville först börja skriva blogg bara för mig själv, men det är svårt när man vet att många vänner läser den. Så ibland är det lite stressigt. Jag har bestämt mig att bara rakt skriva det som jag råkar tänka på och sedan bara snabbt läsa igenom att det inte låter helt dumt. Det är faktiskt skönt att skriva då man inte tänker för mycket.

Och här är några bilder för skojs skull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar