söndag 2 februari 2014

"The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams"

Jag fick denna bok som julklapp av min godmor. Bläddrade bara snabbt igenom den då, men idag bestämde jag mig för att börja läsa den ordentligt. Boken är skriven av Clare Nolan och hon förklarar hur man skall inreda sitt hus så att det är hemtrevligt, hur man skall använda färger, ljus och mycket mera. Jag trodde att jag var helt skit på det här med inredning, men när jag började läsa boken märke jag att jag redan vet en stor del av sakerna som Nolan skriver om. Och orsaken varför jag berättar om det här är att jag faktisk tänkt på att om jag egentligen alls har någon chans att bli inredare. Liksom om jag har öga till sådanna saker. Nu fick jag äntligen bevis på att jag har en chans och det motiverar mig super mycket!

Har berättat om det här för, men ända sen jag var 8 har jag villa bli en inredare. Det är min absolut största dröm. Jag är ändå medveten om att jag ännu är ung och saker och ting kan ändras, men jag hoppas verkligen att inredning är en del av min framtid.

Skulle kunna skriva om inredning hela kvällen, men måst börja sova. Godnatt;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar