lördag 1 februari 2014

My favorite movies

Ville skriva om någo lite annorlunda idag, så bestämde mig att berätta om mina favoritfilmer och varför de är det.

Jag presenterar filmerna från den bästa nedåt.

 Hunger Games: BÅDA filmerna är absolut de bästa filmer jag någonsin set! Vet inte riktigt vad det är i filmerna som gör dem så bra, trort att det är liksom hela helheten.

 Warm Bodiesd: Brukar inte tycka om zombi filmer, men det här är en som faktiskt är bra. Blev helt kär i historien och ofc Nicholas Hoult;).

Friends with Benefits: En rolig och romantiskt film. Filmen berättar om en inte så vanlig kärleks histora och är därför helt super.
City of Bones: En spännande film som är bara helt enkelt otroligt bra.
Peter Pan: Denna film är en STOR del av min barndom. Såg den vid ett skede varje dag. Jag var djupt kär i Peter Pan, haha! Såklart tycker jag inte mera att filmen är lika bra och därför är den som sist, men det är en film jag aldrig kommer att glömma.



Alla mina favorit filmer handlar såklart om kärlek, men det gör ju flesta flickornas favorit filmer. Jag tittar ju inte bara på kärleks filmer, är faktiskt ganska trött på dem just nu. Jag älskar också många aktion filmer, men det här är filmer som har påverkat mig på något sätt. Oftast brukar jag inte heller se filmer mer än en gång, men dessa skulle jag kunna se miljoner gånger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar