söndag 12 januari 2014

True Blood


Hämtade vitern med mig hem! Så ljuvligt! Tyvärr tror jag att det här är bara tillfälligt.. Men det är skönt att det är lite ljusare en tid. Tränade idag och för att jag inte gjort det på en tid så gick det inte så bra. Mina armmuskler hade inga krafter alls. Är ändå nöjd;D.

För ett år sedan började jag läsa True Blood böcker, efter att jag läst två första böckerna började jag se på serien(Lyras fel, haha). Blev så kär i serien att jag inte mera hade tid att läsa böckerna, haha. Men när det började hända för mycket och fö många människor dog, så slutade jag se på True Blood. Idag fick jag en konstig idé att börja läsa på tredje boken. Nu är jag igen beroende och kan inte sluta läsa. Det är något ovanligt för att jag gillar annars inte att läsa. Rekomenderar verkligen böckerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar