torsdag 2 januari 2014

The best is yet to come

Matte och jag(älskar mina läppar)

Sabro och jag

Nyårsfesten hos Lyra gick bra. Jag kanske drack liiite för mycket, igentligen hälften för mycket..minns inte igen heller en del av kvällen. Hade det ändå super rolig med ljuvliga personer. Kyrkslätt fester är alltid bra va än de händer. Men måst börja skärpa mig med all dickande. Värsta var dagen efter.. har aldrig mått så illa i mitt liv. Jag grät och spydde. Det kändes som om jag höll på att dö! Men jag överlevde och idag på morgonen mådde jag som tur prima! Bestämde mig till och med att överraska Anton med morgonmål.

Det är två dagar tills vi åker till Ruka. Har ännu mycket att göra, och vet inte hur jag skall hinna med allt. Men det ordnar sig nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar