lördag 11 januari 2014

On my way home!

God morgon! Har suttit i bilen nu ungefär 3 timmar. Vi har ätit upp nästan all mat redan..haha. Tänkte nästan köra över en flock med renar vid ett skede, men överlevde. Vet inte när jag sist sett solen sitga upp, det är vackrare än vad jag kom ihåg.

Jag tycker att det har varit en lyckad vecka i Ruka. Har ätit god mat och fått vara med min gulle. Fast sista dagarna har vi grälat typ jämt, kanske lite överdos av varann. Vi båda är så envisa, så vi grälar om saker så som om "icke" är ett ord eller inte..hahah. Det var igentligen ganska roligt, för att jag hade rätt. Hoppas att vi kan komma nästa vinter också hit, det skulle vara ljuvligt! Det är nog ganska dumt att man måste åka 800 km för att få njuta av vintern.

Snart blir det Mc Donlads mat och så skall jag börja sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar