måndag 13 januari 2014

Happy, Happy, Happy!


Jess! Fick äntligen min julklapp av mamma. En ljuvlig Gant klocka! Fick själv välja den, som all tur, för nu har jag en precis i min stil. Den är mer "sportig" och bara några diamanter inne i klockan, alltså inte för mycket. Satt bilden stor, så att detaljer skulle synnas. Är mycket nöjd med mitt val. Har också på mig en av mina nya ylletröjor(denna var på rea och kostade bara 10€), gillar färgen.

Första skoldagen gick så som jag hade tänkt mig. Ville bara att dagen skulle vara över. Känner mig inte ännu heller helt hemma i Steiner(fast jag har varit där 1,5 år), allt är så annorlunda än vad jag är van med. Helsingfors är inte annars heller riktigt min plats, tycker om att vara i skogen, haha!

Denna vecka är den nästan vicktigaste veckan det här året. En av mina nära vänner fyller 18 imorgon! Och jag fyller på söndagen! Detta har man ju väntat på nästan hela sitt liv!! Är inte ännu 100% säker på vad jag skall göra då, men försöker övertala mamma att låta mig ha fest på lördagen. Super taggad för denna vecka!

Nu skall jag börja sova. Måst bara läsa lite på Ture Blood först, haha ;).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar