måndag 16 december 2013

Sunday

Jag och min bror på bilderna :D


Idag har vi för första gången det här året haft ordentlig julstämning med ljus, glögg och lite julstädning. Vi håller på att remonter köket så allt ät helt upp och ner, men vi har det alltid råddigt här, så de förstörde inte julstämningen. Väntar så mycket på jullovet!

Jag har läst nästan i 6 timmar på matematik prov idag, jag är så lättad av att de inte är så svårt som jag först trodde. Som sagt är matematik inte min starkhet, men idag kände jag mig nästan klok när jag förstod några uppgifter helt själv, haha.

Det är ännu så mycket jag måst göra före jul. Några julklappar måst ännu köpas, jag måst hjälpa mamma med att städa hela huset och jag skall hinna träffa några vänner också. Jag väntar bara på de att jag får sitta hemma i flera dagar, se på filmer, äta julmat och bara lata mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar