måndag 16 december 2013

Stay Weird






Jaa en såhär bra dag har jag haft, haha. Såklart just då när jag borde läsa till prov så sitter jag på datorn och tar onödiga bilder av mig själv. Jag älskar spagetti med pesto, eller egentligen pesto med spagetti, haha. Jag skulle kunna äta det varje dag.  

Har druckit tre eller fyra koppar kaffe idag(är inte riktigt säker) så att jag skulle orka läsa till prov. Just när jag är på väg och lägga mig så börja all koffein och påverka. Så nu är jag inte alls trött..

Alltid när min bror har prov, så är det total kaos hä hemma. Han vägrar att läsa fast han vet att han måst. När mamma stressar för honom så stressar jag för henne och då börjar alla gräla. Jag var inte alls lika krånglig som min bror, då jag var i hans ålder. Jag har alltid haft svårt i skolan, så jag har bara måsta läsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar