onsdag 4 december 2013

Shy girl





Jag tänkte att jag skulle berätta om en av mina största ”problem”. Egentligen är det inte ett problem, men en orsak till varför jag är som jag är. Jag är nämligen mycket blyg, i alla fall då jag träffar nya människor. Men det far förbi när jag lär mig känna personen. Det dålig är att jag rodnar lätt, och det gör jag fast jag är med människor jag känner. Ibland rodnar jag bara av att jag står och betalar vid kassan. Jag känner på mig när jag håller på att bli röd, och jag vet också i hurudana situationer det händer. Det värsta med det här att jag automatiskt undviker vissa situationer och ställen där jag vet att jag kommer att rodna. Så det här ”problemet” begränsar mitt liv i en viss grad, och därför beter jag mig som jag gör. Nu låter det som om det här har förstört mitt liv, men det har det inte. Det gör mit liv svårare, men inte omöjligt.

Ja, jag ville bara berätta något personligt om mig.

Jag är hos Anton igen, sover mycke bättre hit. Vi har lagat mat, set på Big Bang Theory, ätit chips och snart skall vi börja sova. Men först ser vi en stund på roliga videon på youtube. Haha, det gör vi nästan varj kväll.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar