torsdag 19 december 2013

Love Food!



Idag hade jag äntligen tid att träna! Jag måste tvinga mig till stiga upp ur sängen och gå ner till garage, men när jag kom igång så kändes det jätte bra. Nu är jag super motiverad att träna igen så snabbt som möjligt . Fast jag vill se bra ut, och var hälsosam, så är det omöjligt för mig att avstå från god mat och bakelser då och då. Egentligen tänker jag inte så mycket på vad jag äter, men försöker vara utan att äta mycket sötsaker.

Idag är det prick en månad tills jag fyller 18! Tiden går så snabbt. Jag väntar såååå mycket på min födelsedag! Det är ju liksom den viktigaste födelsedagen i livet, hahah nästan i alla fall.

Imorgon är det sista skoldagen före jullovet! Är så taggad för julafton och all julmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar