torsdag 5 december 2013

Let it snow





Idag har det snöat, så jag passade på att ta bilder av mina klänningar. Det var beckmörkt ute redan klockan 5, så vi måste använda blixt och därför ser jag så blek ut(mer blek än normalt), haha. Båda klänningarna passade utmärkt, fast ena är storleken S och andra XS. Älskar att båda klänningarna har öppna ryggar, de gör dem lite speciellare. Tyvärr är det lite kallt att gå med bar rygg, såhär på vintern. På lördag är det Antons systers studentfest, då skall jag ha på mig den svarta klänningen. Jag är alltid lite nervös för tillfällen som det här, men det går ändå alltid bra till slut. 


Imorgon är det självständighetsdag, det betyder att vi har ledigt från skolan!! Och det är snart bara två veckor till jul! Skönt. Jag skall laga julmat med min mamma, träna lite och åka med Anton till hans mamma på kaffe. Jag måst försöka sova ordentligt det här veckoslutet. Det är omöjligt att hållas vaken de två första timmarna i skolan, vet inte varför. Jag slutade dricka morgonkaffe för två veckor, men jag klarade inte av det längre (beroende?) så jag började igen. Har druckit morgonkaffe nu i ca 4 år, så jag tänkte att det var daga att sluta. Men alla måst ju ha någon dålig vana. Jag rökte förr, men Anton fick mig och sluta, så ett glas kaffe i dagen får jag väl ta? Haha.

Hör av mig igen imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar