söndag 1 december 2013

Black and gold

Gabbe och Kala




Min outfit på lördagen

Jag har haft så mycket att göra hela veckoslutet så jag har inte hunnit blogga. Fredagen for bra, tjejerna, jag och någa pojkar satt hos Jasmine, drack och lyssnade på musik. På natten gick i ut för att träffa några kompisar utanför en bar, här i Kyrkslätt. Där träffade vi flera gamla goda vänner. Men vissa människor kunde inte hålla sina tankar för sig själva, så vi bestämde oss för att gå och hälsa på Aki (kalas pojkvän). Vi kom tillbaka till Jasmines bror kanske 5 på morgonnatten, åt köttbullar och efter det började vi sova. Jag hade riktigt roligt med flickorna och det var en super bra kväll.

Igår när jag kom hem, sov jag, åt, läste på prov och baka mockarutor för skolans basar som var idag. På kvällen åkte jag till stan för att fira Colas födelsedag. Där var alla nära vänner och det kom till och med några människor från Kyrkslätt. Jag åkte med dem tillbaka hem 1 tiden. Det var en lyckad kväll, men såklart med lite drama, men det är de på alla lite större fester.

Idag måste jag vakna 8 för att föra mockarutorna till skolan med mamma. Vi hade lite problem med att få mockarutorna inpackade, för att glasyren smalt och klottade ner allting. Vi kom en timme försent, men allt ordnade sig. Nu blir det lite prov läsning och på kvällen kommer Anton tillbaka från sin kryssning, så jag skall vara med honom. Hoppas han har köpt något till mig! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar