söndag 17 november 2013

My daydreams

Jag har länge tänkt på att skaffa en blogg och nu när ja äntligen fick en ny dator bestämde jag mig för att göra en. Jag är inte bra på att skriva på svenska, men jag försöker. Det tog en tid för mig att fatta hur man använder en blogg, som all tur fick jag hjälp av min fantastiska vän Carolina (Kala). Så att ni som läser min blogg fösrtår mina tankar så måst jag presentera mig själv. Jag är en 17 årig finlandssvensk flicka. Bor i Finland, i en liten "by" som heter Krykslätt. Till min familj hörs mina föräldrar och min bror, som är 15 år. Jag har också en pojkvän som heter Anton. Vi har varit tillsammans snart i två och ett half år. Det viktigaste sakerna till mig är mina vänner, min familj, min pojkvän, hur jag ser ut och hur jag mår, både psykiskt och fysiskt. I denna blogg kommer jag att skriva om mitt liv, mina tankar och drömmar. Jag tycker om att planera precis allt, så som min framtid och därför är jag en "daydreamer".

1 kommentar: